Naaidooz

Naaidooz

zaterdag 11 november 2017

Ik loop achter.....

Ik loop achter....
voor wat betreft het laten zien
van mijn werkjes.
Zit een beetje midden
in een verkoudheid dus....
vandaar!
Tegenwoordig ga ik
wekelijks naar een (kaarten)workshop
en deze was het van de laatste keer

Tijdens een herfstworkshop
op zaterdag eerst 's morgens
dit 'tasje' gemaakt


en 's middags een echt herfststuk gemaakt, prachtig!
Was toch weer zo leuk om te doen en zeker
weer eens wat anders.
Maar thuis natuurlijk ook aan de
freubel geweest
en dit nostalgische tafereeltje
gemaakt

Gezellig!!!
En 'last but not least'
deze doosjescreatie,
een leuke combi van karton,
papier, stof, vilt, kant
en band







Wat een schatjes hè?
En nu...ligt
er een stapel luciferdoosjes klaar
En deze in de aanslag,
want het doet nog een beetje
auwie..
 En natuurlijk dit heerlijke figuur
die alles in de gaten houdt!!
Luciferdoosjes zul je zeggen?
Ja, ik heb op Pinterest zulke
leuke 'kastjes' gezien die je
hier mee kunt maken.
Dus vanmorgen eerst naar de
Appie en hun hele voorraad
geplunderd haha.
Ga gauw aan de slag!
Fijn weekend!!
 
 
 


1 opmerking:

  1. Wat veel leuks weer.
    Ik ben benieuwd naar je volgende creatie.
    Fijn weekend.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen